سه شنبه ۲۵ شهریور ۰۴

امتياز دهي به سيستم بدمينتون

۲۷ بازديد

هات بت

در دونفره ، اگر طرف سرويس در يك رالي پيروز شود ، همان بازيكن به سرويس خود ادامه مي دهد ، اما او زمين هاي سرويس را تغيير مي دهد تا هر بار به يك حريف متفاوت سرويس بدهد. اگر حريفان در رالي پيروز شوند و امتياز جديد آنها يكنواخت باشد ، بازيكن در زمين سرويس مناسب سرويس مي دهد. اگر عجيب باشد ، بازيكن در زمين سرويس سمت چپ سرويس مي دهد. دادگاه هاي خدمات بازيكنان با توجه به موقعيت آنها در آغاز رالي قبلي تعيين مي شود ، نه با توجه به جايي كه در پايان رالي ايستاده بودند. پيامد اين سيستم اين است كه هر بار طرفي سرويس را بازيابي مي كند ، سرور بازيكني خواهد بود كه دفعه قبل سرويس نمي دهد.
نمره گذاري
 امتياز دهي به سيستم بدمينتون

هر بازي با 21 امتياز انجام مي شود ، بازيكنان هر زمان كه در يك رالي پيروز شوند بدون در نظر گرفتن سرويس دهي يك امتياز به دست مي آورند (اين تفاوت با سيستم قديمي است كه بازيكنان فقط مي توانستند يك امتياز از سرويس خود بدست آورند و هر بازي 15 امتياز بود) نكته ها). يك مسابقه از سه بازي بهترين است.

اگر امتياز به 20 امتياز برسد ، بازي تا جايي ادامه دارد كه يك طرف با برتري دو امتيازي (مانند 24–22) بدست آيد ، مگر در مواردي كه تساوي 29 امتيازي وجود داشته باشد و در آن بازي به يك امتياز طلايي برسد. هركسي كه اين امتياز را كسب كند برنده خواهد شد.

در آغاز يك مسابقه ، شاتل كاك ريخته مي شود و طرفي كه شاتل كوب به سمت آن نشان مي دهد ، ابتدا كار مي كند. متناوباً ، ممكن است يك سكه پرتاب شود ، در حالي كه برندگان انتخاب مي كنند كه آيا ابتدا خدمت مي كنند يا دريافت مي كنند ، يا اينكه ابتدا انتهاي دادگاه را براي اشغال انتخاب مي كنند ، و مخالفان آنها باقي مانده را به گزينه باقي مانده انتخاب مي كنند.

در بازي هاي بعدي ، برندگان بازي قبلي ابتدا خدمت مي كنند. مسابقات از هر سه مسابقه بهترين است: يك بازيكن يا يك زوج براي پيروزي در مسابقه بايد در دو بازي (از هر 21 امتياز) پيروز شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.